VÁLTOZÁS
A POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYFÉLFOGADÁSI RENDJÉBEN
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy megbetegedések miatt
a Polgármesteri Hivatalban
2022. július 25-től az ügyfélszolgálat és az ügyfélfogadás szünetel
Ügyintézésre az alábbi módokon van lehetőség:
Elektronikus úton a titkarsag@nagykovacsi.hu központi email címen, vagy az egyes szervezeti egységekhez címzett elektronikus levélben.
Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleinknek lehetősége van az online ügyintézésre, az E-önkormányzat portált a honlapunk jobb oldali sávjában található E-ügyintézés gombra kattintva érhetik el.
Telefonon pedig a 06-26/389-127-es központi telefonszámon, vagy az egyes szervezeti egységekhez tartozó telefonszámokon vehetik fel a kapcsolatot ügyintézőinkkel.
Az elérhetőségek megtalálhatóak a Tájolóban, vagy a honlapunkon a https://nagykovacsi.hu/elerhetosegek-reszletes-telefonlista linken.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!