VÁLTOZÁS

A POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYFÉLFOGADÁSI RENDJÉBEN

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy megbetegedések miatt

a Polgármesteri Hivatalban

 

2022. július 25-től az ügyfélszolgálat és az ügyfélfogadás szünetel

 

Ügyintézésre az alábbi módokon van lehetőség:

Elektronikus úton a titkarsag@nagykovacsi.hu központi email címen, vagy az egyes szervezeti egységekhez címzett elektronikus levélben.

Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleinknek lehetősége van az online ügyintézésre, az E-önkormányzat portált a honlapunk jobb oldali sávjában található E-ügyintézés gombra kattintva érhetik el.

Telefonon pedig a 06-26/389-127-es központi telefonszámon, vagy az egyes szervezeti egységekhez tartozó telefonszámokon vehetik fel a kapcsolatot ügyintézőinkkel.

Az elérhetőségek megtalálhatóak a Tájolóban, vagy a honlapunkon a https://nagykovacsi.hu/elerhetosegek-reszletes-telefonlista linken.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!