Kormányablakbusz kitelepülés 2024. szeptember 24.

 

Kormányablakbusz érkezik Remeteszőlősre, a következők szerint:

Időpont: 2024. szeptember 24., 9:30 - 12:00 óra között

Helyszín: Remeteszőlős Község Önkormányzatának udvara 

2090 Remeteszőlős, Vénusz u. 8-10.

 

A mobil kormányablakban intézhető ügytípusok

 

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés

•         személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;

•         útlevél ügyintézés;

•         vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;

•        elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;

•         parkolási igazolvány ügyintézés - kérelmek átvétele;

•         lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;

•         NEK adatlap (regisztráció);

 

Gépjármű-ügyintézés

•        járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);

•        járművek forgalomból történő kivonása;

•        jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;

•        közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;

•        elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;

•        megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;

 

Elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szolgáltatások

•        ügyfélkapu regisztráció

•        tájékoztatás nyújtása cégkapuról

•        tájékoztatás az elektronikus ügyintézés lehetőségeiről (e-papír, RNY, RKTA)

 

Családtámogatási és Társadalombiztosítási ügyek (anyasági támogatás, családi pótlék, TAJ kártya, európai egészségbiztosítási kártya) – kérelmek átvétele

Szociális ügyek (közgyógyellátás iránti kérelem) – kérelmek átvétele

 

A szolgáltatást nagykovácsi lakosok is igénybe vehetik!