Nagykovácsi Nagyközség Önkormányzata

pályázatot hirdet a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi l. törvény alapján

az Öregiskola Közösségi Ház és Könyvtár intézményvezető munkakör betöltésére

 

Betöltendő állás jogviszonya: határozatlan idejű munkaviszony.

A vezetői megbízás időtartama: a vezetői megbízás 5 évre szóló határozott idejű, 2025. június 2-től – 2030. június 1-ig tartó megbízás.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Nagykovácsi, Kossuth L. u. 78.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Az intézmény vezetése, képviselete, szakszerű és törvényes működtetése;

A munkáltatói jogok gyakorlása az intézmény dolgozói felett;

Az integrált kulturális intézmény egyszemélyi felelős vezetője a jogszabályban, a helyi közművelődési rendeletben, az intézmény Alapító Okiratában, Szervezeti és Működési Szabályzatában meghatározottak szerint felelős az intézmény költségvetési gazdálkodásáért, a szakszerű és törvényes működtetéséért, a közművelődési alapszolgáltatások biztosításáért, a könyvtár működtetési feladatok ellátásáért.

Illetmény és juttatások: A Munkabér megállapítására és egyéb juttatásokra a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezései az irányadó.

Pályázati feltételek

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság
  • Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása
  • Erkölcsi bizonyítvány

Elvárt végzettség/képesítés:

az EMMI rendelet 1. számú melléklete 4. (települési könyvtár, 5500 fő lélekszámot elérő település esetében) vagy 9. (közművelődési intézmény) pontjában meghatározott követelményeknek való megfelelés. Az EMMI rendelet 3.§ (2) bekezdése szerint az integrált intézmény intézményvezetőnek, legalább az egyik intézménytípusban meghatározott feltételeknek kell megfelelnie:

  • szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség,  
  • KER szerinti B2 szintet elérő idegennyelv-ismeret vagy 
  • felsőfokú végzettség és közművelődési szakképzettség vagy nem szakirányú felsőfokú végzettség és felsőfokú szakirányú szakképzettség,
  • kiemelkedő szakmai vagy szakirányú tudományos tevékenység végzése, 
  • mindkét esetben végzettségének és szakképzettségének, vagy az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább öt éves szakmai gyakorlat megléte,
  • államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés igazolt elvégzése. Ennek hiányában a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két éven belül köteles a képzést elvégezni, és az azt igazoló okiratot be kell mutatni a munkáltatói jogkör gyakorlójának, figyelemmel a 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet 4. S (1 )-(2) bekezdésére,
  • felhasználói szintú MS Office (irodai alkalmazások).

Pályázat elbírálása során előnyt jelent:

  • vezetői tapasztalat,
  • helyismeret,
  •  jó szervező, kommunikációs és kapcsolatteremtő-képesség.

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • részletes szakami önéletrajz,
  • a szakmai és vezetői gyakorlat teljesítésének hitelt érdemlő igazolása,
  • az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó részletes szakmai és vezetési program,
  • a végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok hitelt érdemlő igazolása,
  • érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás annak megkéréséről,
  • igazolás a 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet 4. S (1) bekezdésében foglalt államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam elvégzéséről, vagy  nyilatkozat a tanfolyam két éven belüli elvégzésének vállalásáról, kivéve, ha rendelkezik jogász vagy közgazdász szakképzettséggel,

          -  a pályázó nyilatkozata arról, hogy:

  • hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez és továbbításához, valamint
  • hozzájárul ahhoz, hogy a pályázatok elbírálásában résztvevő személyek azt megismerhessék,  
  • nem áll cselekvőképességet részlegesen vagy teljesen korlátozó gondnokság alatt,  
  • az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény alapján vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz,  
  • nem áll fenn esetében az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény szerinti tilalom,
  • nem áll fenn vele szemben az Mt. 211. S-a szerinti összeférhetetlenségi ok.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025.05.21.

Pályázat benyújtásának módja:  

  • postai úton, vagy személyesen a pályázatnak Nagykovácsi Nagyközség Önkormányzat címére (2094 Nagykovácsi, Kossuth Lajos utca 61.) Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot 1/3837-1/2025, valamint a munkakör megnevezését: intézményvezető;
  • elektronikus úton Frankné Mocsári Enikő részére a frank.eniko@nagykovacsi.hu e-mail címen keresztül;

A pályázat elbírálásának módja: A beérkezett pályázatok elbírálásáról az előkészítő bizottság véleményezését követően Nagykovácsi Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testülete dönt.

A pályázat elbírálásának határideje:  2025.05.22.

A pályázati kiírás további közzétételének helye:  www.nagykovacsi.hu, illetve a helyben szokásos módon.

Állás tervezett betöltésének időpontja:  2025.06.02.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Grégerné Papp Ildikó nyújt, a 06 26/555-124 -os telefonszámon.

munkáltatóval kapcsolatban további információt a https://www.nagykovacsi.hu és a https://www.oregiskola.hu/ honlapokon szerezhet.