Kérdés: Nagykovácsi útjainak hóeltakarítási- és síkosságmentesítési folyamatára ill. az időtényező optimalizálására kapott kérdést és javaslatot az Önkormányzat, amely szerint a Jäger Kft. autói elindulnának korábban is, ha megkapnák a szükséges jelzést a munkakezdésre.
Válasz: az idén megváltozott a készenléti ügyelet és szolgáltató riasztásának rendszere.
Munkanapokon 16.00-06.00 között, munkaszüneti és ünnepnapokon 00.00-24.00 között a felügyeletet és a riasztást a Nako-Sec Kft. végzi, de a takarítást továbbra is a Jäger Kft. látja el és ők ellenőrzik az utakat munkanapokon 07.00–16.00 között.
A Nako-Sec Kft. fogadja a készenléti időszak alatt a beérkező lakossági jelzéseket.
Az Önkormányzathoz beérkezett néhány panaszt minden esetben, a jegyzőkönyveket ellenőrizve kivizsgálták.
A közterületek síkosságmentesítését a NATÜ munkatársai (folyamatos készenlétben) végzik, azonban a járdák tisztántartása az ingatlantulajdonosok feladata.
Kérjük, a saját ingatlana előtt mindenki csúszásmentesítse a járdát a balesetek elkerülése érdekében.
A hó- és síkosságmentesítéssel kapcsolatos problémák jelzése az alábbi elérhetőségeken lehetséges:
Munkaidőben:
Nagykovácsi Polgármesteri Hivatal
Tóthné Halász Hedvig
Tel.: 26/389-566/117 mellék
E-mail: epites@nagykovacsi.hu; info@jager.hu
16 óra és reggel 6 óra között:
Nako-Security Kft.
Mobil telefonszám: 30/973-2008, 20/363-8111
E-mail: nakosec@gmail.com