A NATÜ megbízható, lelkiismeretes, saját munkájára igényes munkatársat keres részmunkaidős foglalkoztatással.
Feladatok:
− a településüzemeltetési feladatok ellátásához szükséges adminisztráció vitele, panaszkezelés, ügyfél- és kontaktkapcsolatok ápolása,
− a településüzemeltetési feladatok ellátásához szükséges beszerzések adminisztrációja,
− rendszerezi az intézményi munkavégzést dokumentáló fotóalbumot,
− egyéb ügyviteli feladatok, kötelező nyilvántartások vezetése
Elvárások:
− középiskolai érettségi,
− minimum 3 év munkatapasztalat,
− rugalmas, önálló, pontos, precíz munkavégzés
− jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség, határozott fellépés,
− készség csapatmunkában történő részvételre,
− MS Office alkalmazása (Word, Excel, Outlook levelező rendszer) felhasználói szintű ismerete
Foglalkoztatás módja: munkaviszony, határozatlan idő, részmunkaidő
Előny: Hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat
Amit kínálunk:
− fix havi bérezés
− hosszútávú munkalehetőség
− cafeteria
− igény szerint munkahelyi étkezés biztosítása
− barátságos munkahelyi környezet, családias hangulat
Munkába állás várható határideje: 2025. január
Jelentkezés módja:
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal az kantor.agnes@nagykovacsi.hu címre történő megküldéssel vagy személyesen lehet a 2094 Nagykovácsi Pók u. 58. szám alatti irodában.
Érdeklődni az alábbi telefonszámon lehet: +3630 190 9313