A NATÜ megbízható, lelkiismeretes, saját munkájára igényes munkatársat keres részmunkaidős foglalkoztatással.

Feladatok:
− a NATÜ munkaügyi adminisztrációjának vitele,
− elektronikus munkaügyi program használata, munkaszerződések, tájékoztatók elkészítése, kezelése,
− munkaköri leírások összeállítása, a dolgozók személyügyi anyagainak kezelése, nyilvántartások vezetése,
− munkavállalók éves szabadságának megállapítása, szabadság nyilvántartás,
− munkaerő toborzás, álláshirdetések közzététele,
− az intézményvezetőt segítő adminisztráció vitele: utasítások szabályzatok, szerződések, nyilvántartások dokumentációja,
− iktatási tevékenység, a beérkező számlák regisztrálása,
− NATÜ honlap szerkesztése, folyamatos frissítése


Elvárások:
− középfokú iskolai végzettség - szakképzettség,
− minimum 3 év munkatapasztalat,
− rugalmas, önálló, pontos, precíz munkavégzés,
− jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség, határozott fellépés,
− készség csapatmunkában történő részvétel
− MS Office alkalmazása (Word, Excel, Outlook levelező rendszer) felhasználói szintű ismerete,
− proaktivitás

 

Előny:
− szakirányú szakképesítés, egyetemi/BSc végzettség
− hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat

 

Amit kínálunk:
− fix havi bérezés
− hosszútávú munkalehetőség
− cafeteria
− igény szerint munkahelyi étkezés biztosítása
− barátságos munkahelyi környezet, családias hangulat


Munkába állás várható határideje: 2025. február
Jelentkezés módja:
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal az kantor.agnes@nagykovacsi.hu címre történő megküldéssel vagy személyesen lehet a 2094 Nagykovácsi Pók u. 58. szám alatti irodában.
Érdeklődni az alábbi telefonszámon lehet: +3630 190 9313