Tisztelt Lakosok!

A települési szilárd hulladék rendszeres elszállítására vonatkozó közszolgáltatási szerződés 2017. december 31-én lejár.  A szerződés lejártát megelőzően Nagykovácsi Nagyközség Önkormányzata törvényi kötelezettségének eleget téve közbeszerzési eljárást indított az új közszolgáltató kiválasztása érdekében.
A szolgáltatás folytonosságának biztosítása érdekében, a hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvény alapján a Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság határozatot hozott közérdekű szolgáltató kijelöléséről a közszolgáltatás ideiglenes ellátására.
A határozat értelmében a közbeszerzési eljárás eredményes lefolytatásáig és az új közszolgáltatóval történő szerződés megkötéséig a települési szilárd hulladék elszállításáról a 2018. január 1-től továbbra is a Zöld Bicske Nonprofit Kft., mint ideiglenes közszolgáltató fog gondoskodni.
A szilárd hulladék rendszeres elszállítása kapcsán a lakosság változást nem fog érzékelni sem a fizetésben, sem a díj mértékében, új szerződést az ideiglenes közszolgáltatóval nem kell kötni és maradnak a hulladéknaptár szerinti elszállítási időpontok is.

Az új közszolgáltató kiválasztásáig szíves türelmüket kérjük.

A Katasztrófavédelem kijelölő határozata a csatolmányban olvasható.