Kormányablak nyitvatartási idő módosítás

A Miniszterelnökség a Pest Megyei Kormányhivatal és a Budapest Főváros Kormányhivatala illetékességi területén működő kormányablakok egységes ügyfélfogadási rendjének módosításáról döntött.

2019. szeptember 2. napjától a kormányablakok nyitvatartása az alábbiak szerint módosul:

Hétfő:                           7:00 – 17:00

Kedd:                           8:00 – 16:00

Szerda:                       12:00 – 20:00

Csütörtök:                   8:00 – 16:00

Péntek:                       8:00 – 14:00

Sorszám kiadásra legkésőbb az ügyfélfogadás vége előtt 30 perccel van lehetőség. Ügyfelek számára javasolják, hogy előzetesen foglaljanak időpontot a 1818-as ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonalon, vagy Ügyfélkapun keresztül.